Prospekt organów jest prawdopodobnie pierwszą realizacją modelu stosowanego przez Biernackiego później (nawet po II wojnie światowej) w wielu innych organach, zarówno dużych (katedra w Płocku), jak i małych (Jeziórka, Suków). Uwagę zwracają drugie, ślepe labia z tyłu piszczałek prospektowych Violonbasu 16’.
Skala manuałów: C–a3; skala pedału: C–f1.
| Manuał I | Manuał II | Pedał |
|---|---|---|
| 1. Burdon 16’ | 1. Pryncypał łagodny 8’ | 1. Violonbas 16’ |
| 2. Pryncypał 8’ | 2. Gamba 8’ | 2. Subbas 16’ |
| 3. Salicet 8’ | 3. Eolina 8’ | 3. Cello 8’ ** |
| 4. Holflet 8’ | 4. Voxceliscis 8’ | 4. Fletbas 8’ *** |
| 5. Oktawa 4’ | 5. Kwintadena 8’ | 5. Puzon 16’ |
| 6. Rurflet 4’ | 6. Giedakt 8’ | |
| 7. Blokflet 2’ | 7. Prestant 4’ | |
| 8. Tromped [sic!] 8’ | 8. Róg nocny 4’ | |
| 9. Mixtura 4ch. | 9. Nazard 2 2/3 | |
| 10. Picolo 2’ | ||
| 11. Tercflet 1 3/5 | ||
| 12. Kornet 3ch.* | ||
| 13. Obój 8’ |
Ostatnia modyfikacja: 2025-10-03 23:40:35