| Manuał I | Manuał II | Pedał |
|---|---|---|
| 1. Pryncypał 16' | 1. Quintaton 16' | 1. Kontrabas 32' |
| 2. Bourdon 16' | 2. Pryncypał skrzypc. 8' | 2. Violon 16' |
| 3. Pryncypał 8' | 3. Bourdon 8' | 3. Subbas 16' |
| 4. Gamba 8' | 4. Koncert-flet 8' | 4. Fletbas 16' |
| 5. Salicet 8' | 5. Aeolina 8' | 5. Oktawbas 8' |
| 6. Cremona 8' | 6. Vox coelestis 8' | 6. Cello 8' |
| 7. Klarinet 8' | 7. Oktawa 4' | 7. Tercbas 5 2/5' * |
| 8. Holflet 8' | 8. Gedeckt 4' | 8. Puzon 16' |
| 9. Gedeckt 8' | 9. Picolo 2' | |
| 10. Oktawa 4' | 10. Flet 3 1/5 | |
| 11. Rurflet 4' | 11. Kornet 3-4 ch | |
| 12. Quinflet 2 2/3' | 12. Vox humana 8' | |
| 13. Mikstura 2' | ||
| 14. Trompet 8' |
Ostatnia modyfikacja: 2017-08-22 18:49:25
Ciekawi mnie konstrukcja tego głosu Kontrabass 32'. Otwarty? Kryty? A może manewr akustyczny z Kwintą 10 2/3'?