| Manuał I | Manuał II | Manuał III | Pedał |
|---|---|---|---|
| 1. Bourdon 16’ | 1. Salicet 16’ | 1. Flet łagodny 16’ | 1. Kontrabas 32’ |
| 2. Pryncypał 16’ | 2. Pryncypał skrzypcowy 8’ | 2. Cremona 8’ | 2. Kontrabas 16’ |
| 3. Pryncypał 8’ | 3. Fagot 8’ | 3. Waltornia 8’ | 3. Subbas 16’ |
| 4. Kwintaton 8’ | 4. Bachflet 8’ | 4. Koncertflet 8’ | 4. Wiolonbas 16’ |
| 5. Gamba 8’ | 5. Klarnet 8’ | 5. Aeolina 8’ | 5. Harmonikbas 16’ |
| 6. Amabilis 8’ | 6. Obój 8’ | 6. Vox coelestis 8’ | 6. Puzon 16’ |
| 7. Trompet 8’ | 7. Gemshorn 4’ | 7. Vox Humana 8’ | 7. Kontrafagot 16’ |
| 8. Oktawa 4’ | 8. Dolce 4’ | 8. Traversflet 4’ | 8. Fletbas 16’ |
| 9. Wiolonczela 4’ | 9. Kwintflet 2 2/3’ | 9. Wiola 4’ | 9. Oktawbas 8’ |
| 10. Kwinta 2 2/3’ | 10. Terzflet 1 3/5’ | 10. Waldflet 2’ | 10. Cello 8’ |
| 11. Superoktawa 2’ | 11. Rauszkwinta 2 ch | ||
| 12. Mikstura 3-5 ch |
Ostatnia modyfikacja: 2025-12-25 16:57:52
Kontuar jest oryginalny czy też został wymieniony w późniejszych latach? Także przytłoczona dyspozycja jest oby na pewno poprawna? Choćby zespół brzmieniowy manuału II w postaci na przykład faktu oznaczonego jako językowy czy też w pedale kontrafagotu 16' czy też Fletbasu 16' - a nie przypadkiem 8'.