Instrument sprowadzony w 2012 r. z kościoła ewangelickiego w Worpswede (Niemcy) przez Krzysztofa Grygowicza z Janówka k. Tarczyna. Szafa ekspresyjna znajduje się zaraz nad stołem gry i zamykana jest ręcznie. Głos Fagott 16’ w pedale jest bardzo cichy. Włączniki połączeń nożne.
Skala manuałów: C–f3; skala pedału: C–f1.
| Manuał I | Manuał II | Pedał |
|---|---|---|
| Hauptwerk | Brustwerk | |
| 1. Quintade 16’ | 1. Gedackt 8’ | 1. Subbaß 16’ |
| 2. Praeſtant 8’ | 2. Rohrflöte 4’ | 2. Oktav 8’ |
| 3. Hohlflöte 8’ | 3. Oktav 2’ | 3. Oktav 4’ |
| 4. Oktav 4’ | 4. Quinte 1 1/3’ | 4. Rauſchbaß 3f. |
| 5. Naſard 2 2/3’ | 5. Sesquialtera 2f. | 5. Fagott 16’ |
| 6. Spitzflöte 2’ | 6. Scharff 3f. | 6. Trompete 8’ |
| 7. Mixtur 4–6 f. | 7. Regal 8’ | |
| 8. Trompete 8’ |
Oględziny własne oraz rozmowa z siostrami zakonnymi
Uzupełnienie informacji w opisie, zdjęcie stołu gry: Andrzej Śmigaj
Ostatnia modyfikacja: 2024-04-30 10:09:26