Instrument sprowadzony w 2012 r. z kościoła ewangelickiego w Worpswede (Niemcy) przez Krzysztofa Grygowicza z Janówka k. Tarczyna. Szafa ekspresyjna znajduje się zaraz nad stołem gry i zamykana jest ręcznie. Głos Fagott 16’ w pedale jest bardzo cichy. Włączniki połączeń nożne.
Skala manuałów: C–f3; skala pedału: C–f1.
Manuał I | Manuał II | Pedał |
---|---|---|
Hauptwerk | Brustwerk | |
1. Quintade 16’ | 1. Gedackt 8’ | 1. Subbaß 16’ |
2. Praeſtant 8’ | 2. Rohrflöte 4’ | 2. Oktav 8’ |
3. Hohlflöte 8’ | 3. Oktav 2’ | 3. Oktav 4’ |
4. Oktav 4’ | 4. Quinte 1 1/3’ | 4. Rauſchbaß 3f. |
5. Naſard 2 2/3’ | 5. Sesquialtera 2f. | 5. Fagott 16’ |
6. Spitzflöte 2’ | 6. Scharff 3f. | 6. Trompete 8’ |
7. Mixtur 4–6 f. | 7. Regal 8’ | |
8. Trompete 8’ |
Oględziny własne oraz rozmowa z siostrami zakonnymi
Uzupełnienie informacji w opisie, zdjęcie stołu gry: Andrzej Śmigaj
Ostatnia modyfikacja: 2024-04-30 10:09:26