Organy były remontowane w 1960 r. przez firmę Zygmunta Kamińskiego z Warszawy. W 1982 r. miały 24 głosy i jeden nieobsadzony rejestr według następującej dyspozycji:
Manuał I (C–g3) | Manuał II (C–g3) | Pedał (C–d1) |
Pryncypał 16’ | Bourdon 16’ | Pryncypał 16’ |
Pryncypał 8’ | Pryncypał 8’ | Subbas 16’ |
Vox humana 8’ | Aeolina 8’ | Kwinta 5 1/3’ |
Salicet 8’ | Vox angelica 8’ | Octawbas 8’ |
Koncert flet 8’ | Trawerso 4’ | Puzon 16’ |
Klarnet 8’ | Blokflet 2’ | Cello 8’ |
Octawa 4’ | Dolce 8’ | |
Flet 4’ | Viola 4’ | |
Flet 2’ | Piccolo 2’ | |
Mixtura 2’ |
Połączenia: M II z M I, M I z pedałem, M II z pedałem, Superoctaw M I
Urządzenie dodatkowe: Crescendo
Stałe kombinacje: Piano, Mezzoforte, Forte, Tutti
Po 1982 r. wstawiono stół gry firmy Zygmunta Kamińskiego pochodzący z organów kościoła farnego w Rzeszowie, gdzie był użytkowany w latach 1952–1966, a później przejściowo w Stoczku Klasztornym. Zmieniono także dyspozycję.
Skala manuałów: C–a3; skala pedału: C–f1.
Manuał I | Manuał II | Pedał |
---|---|---|
1. Flet 4’ | 1. Aeolina 8’ | 1. Subbas 16’ |
2. Salicet 8’ | 2. Bourdon 8’ | 2. Fletbas 8’ |
3. Pryncypał 16’ | 3. Pryncypał 8’ | 3. Chorał 4’ |
4. Pryncypał 8’ | 4. Oktawa 4’ | 4. Puzon 8’ |
5. Blockflet 4’ | 5. Flet 4’ | |
6. Oktawa 4’ | 6. Flet 2’ | |
7. Kwinta 2 2/3’ | 7. Kwinta 1 1/3’ | |
8. Mixtura 3 | 8. Oktawa 1’ | |
9. Viola 8’ | 9. Vox coelestis 8’ |
Ostatnia modyfikacja: 2021-08-11 15:33:32