Kościół Matki Bożej Fatimskiej Lublin (lubelskie)

Prospekt

Prospekt

Opis Instrumentu

Organy sprowadzone z Koblencji (Niemcy) i zamontowane w tutejszym kościele w latach 1999–2000 przez Pawła Ziaję z Chmielnika. Stół gry wolnostojący; grający siedzi przodem do prezbiterium.

Skala manuałów: C–g3; skala pedału: C–f1.


Liczba głosów
24
Liczba klawiatur
2+P
Traktura gry
elektro-pneumatyczna
Traktura rejestrów
elektro-pneumatyczna
Dyspozycja instrumentu
Manuał IManuał IIPedał
1. Bordun 16’1. Geigenprincipal 8’1. Violonbass 16’
2. Principal 8’2. Kopfflöte 8’2. Subbass 16’
3. Hornflöte 8’3. Gamba 8’3. Salicetbass 16’
4. Fugara 8’4. Aeoline 8’4. Octavbass 8’
5. Vox celestis 8’5. Undamaris 8’
6. Gedackt 8’6. Quintatön 8’
7. Dolce 8’7. Traversflöte 4’
8. Octave 4’8. Piccolo 2’
9. Rohrflöte 4’9. Vox humana 8’
10. Mixtur 3–5 f.
11. Horn 8’
Pomoce
Man. II–I
Ped. I
Ped. II
Fr. Komb.
Fr. Komb. II
Tutti
Rollschweller
Jalousieschweller II. Man.
Jalousieschweller I. Man.
Stół gry

Stół gry






Źródło
Magdalena Ziaja, Wyposażenie warsztatów organmistrzowskich na podstawie literatury i badań własnych, Lublin 2000 (praca magisterska KUL)
Autor
Paweł Pasternak


Ostatnia modyfikacja: 2021-07-16 10:12:05

Kościół św. Józefa (OO. Karmelitów Bosych) (Lublin) - 11 głosów
Bazylika św. Stanisława Biskupa (dominikanów) (Lublin) - 20 głosów
Kościół ewangelicko-augsburski Świętej Trójcy (Lublin) - 13  (11 ) głosów