The Liturgical Organist - Carlo Rossini

The Liturgical Organist - Carlo Rossini

Posty 1 - 3 z 3


Posługa: Organista
Miasto: Skołatowo
Offline
Utworzono: 2015-08-25 15:45:06 Zmodyfikowano: 2015-08-25 15:49:30  

Witam wszystkich Forumowiczów :)


Poszukuję nut - książki "The Liturgical Organist, Volume 1: Easy Compositions: Preludes, Interludes & Postludes for Pipe or Reed Organ". Na tę pozycję natknąłem się przeglądając stary solfeż po dawnym organiście, gdzie też ten tytuł był dopisany. Jeśli ktoś posiada jakieś skany, pdf-y, będę wdzięczny za udostępnienie :)


Jakie utwory polecacie Państwo do ćwiczeń ( jestem samoukiem, chcę uczyć się poprawnej gry, mile widziane niezatrudne utwory)?


Serdecznie pozdrawiam!



"Ad maiorem Dei gloriam"


Posługa: Organista
Miasto: Tarnów
Offline
Utworzono: 2015-08-25 22:46:33 Zmodyfikowano: 2015-08-25 22:47:08  

Witam szanownego forumowicza :)


Nie wiem na jakim poziomie muzycznym jesteś więc podpowiem Ci kilka książek, które wydają mi sie dość atrakcyjne jeśli chodzi o naukę gry na organach.


Manuałowe utwory dawnych mistrzów (http://pwm.com.pl/pl/sklep/pub/manualowe-utwory-dawnych-mistrzow,bronislaw-rutkowski,839,ksiegarnia.htm)


Szkoła na organy cz.2 (fbc.pionier.net.pl/id/oai:pbc.biaman.pl:679)


Ponadto w naszych zbiorach (Menu->Materiały->Nuty) jest masa nut, które mogą Cię zainteresować. Które konkretnie? Ciężko powiedzieć, ogólnie każdy kompozytor posiada w swoim dorobku zarówno trudne jak i łatwe utwory. Wybierz ten, który wydaje Ci się prosty i opanuj go do perfekcji :) A następnie przejdź na trudniejsze utwory.


 P.S. Proponuję na forum zwracać się do siebie na "Ty".



Kto się napił starego, nie chce potem młodego – mówi bowiem: »Stare jest lepsze« (Łk 5,39)

Jesteś wolny? Nie szukaj żony! (1 Kor 7,27)


Posługa: Organista
Miasto: Skołatowo
Offline
2015-08-25 23:11:10  

Wielkie dzięki za tytuły 


grin.png