Dwumanuałowe 18-głosowe organy Wacława Biernackiego z 1943 r. zostały powiększone przez tegoż w 1944 r. o 8 głosów dla manuału I w szafie ekspresyjnej oraz 4 głosy w pedale. Pozostał jednakże stary dwumanuałowy kontuar. W 1965 r. Włodzimierz Truszczyński wstawił trzymanuałowy kontuar, dostawił dwa głosy i dwa tremulanty oraz dwa nowe miechy. Wiatrownice stożkowe. Zachowane urządzenie do kalikowania.
Manuały C-g3, pedał C-f1.
Manuał I | Manuał II | Manuał III | Pedał |
---|---|---|---|
1. Pryncypał 8’ | 1. Burdon 16’ * | 1. Koncert flet 8’ | 1. Wiolon 16’ |
2. Rurflet 8’ | 2. Róg nocny 8’ | 2. Flet kryty 8’ | 2. Subbas 16’ |
3. Kwintaton 8’ | 3. Salicet 8’ | 3. Aeolina 8’ | 3. Kwintbas 10 2/3' |
4. Oktawa 4’ | 4. Flet 4’ | 4. Vox coelestis 8’ | 4. Cello 8’ |
5. Gemshorn 4’ | 5. Prestant 4' | 5. Róg nocny 4’ | 5. Fletbas 8’ |
6. Kwinta 2 2/3’ | 6. Oktawa 2’ | 6. Nasard 2 2/3’ | 6. Flet 4’ |
7. Super oktawa 2' | 7. Sifflet 1’ | 7. Rurflet 2’ | 7. Kornet IV |
8. Mikstura V | 8. Sesquialtera II | 8. Cymbel III | 8. Puzon 16' |
9. Trompet 8’ | 9. Obój 8’ | 9. Krummhorn 8’ |
Ostatnia modyfikacja: 2023-04-12 09:01:26