Pieśń Maryjna - nowa kompozycja, zapytanie

Pieśń Maryjna - nowa kompozycja, zapytanie

Posty 1 - 4 z 4


Posługa: Inna
Miasto: Warszawa
Offline
2015-04-19 10:53:14  

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem autorem muzyki i słów pieśni Maryjnej. Chciałbym wprowadzić ją do obiegu wykonawczego ( wybaczcie to sformulowanie, ale inne nie przychodzi mi na myśl ) - być może udałoby się jeszcze w maju, przy okazji nabożeństw majowych.
Nie jestem organistą. Nie mam kontaktów ani doświadczeń, jak mógłbym tego skutecznie dokonać. Zajmuję się pisaniem muzyki popularnej - wiem jak to się robi w tej dziedzinie. Korzystając z okazji jaką jest istnienie powyższego forum, zwracam się zatem o pomoc do profesjonalistów od muzyki sakralnej. Chcę żeby moja pieśń zaczęła swoje właściwe życie, w kościele i w duszach wiernych.

Jestem nowo nawróconą osobą, która chce zawierzyć swój los Maryi, złożyć jej podziękowanie i hołd w formie wypowiedzi, w której czuję się najlepiej - poprzez muzykę. Kto się modli śpiewem modli się dwa razy.
Poproszę o wskazówki - co mogę zrobić, żeby zrealizować swoje postanowienie. Byc może ktoś z Państwa mógłby pomóc w tym zakresie i wprowadzić ją do śpiewnika w swojej parafii. Pieśń jest napisana w formie hymnu do wspólnego wykonania. Posiada łatwo powtarzalną, intuicyjną linię melodyczną, umozliwiającą wspólne śpiewanie przez wiernych. Docelowo chciałbym utrwalić wykonanie utworu w formie nagrania na solistę i chór.

Mam podkład z oznaczoną linią melodyczną wokalu oraz tekst. Zinteresowanym mogę przesłac ww materiały mailem. Jeśli ktoś chciałby mnie wspomóc w tej kwestii proszę o kontakt na mail adwa234@wp.pl. Będe wdzieczny za porady, kontakty etc. Jestem z Warszawy, mogę dojechać lub pracować zdalnie przez internet - pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. Adam





Posługa: Organista
Miasto: Tarnów
Offline
2015-04-19 11:39:30